مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1397 - 18:45   |   کد مطلب: 23347
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترجمه متن واقعی و متن ارائه شده لایحه CFT باید در مجلس قرائت و بررسی شود، گفت: در صورت ارائه ترجمه غلط این لایحه، استیضاح و طرح سئوال از وزیر امور خارجه باید بررسی و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با اشاره به بررسی لایحه CFT  در شورای نگهبان و رد این لایحه و ایرادات وارد بر آن، اظهار کرد: با توجه به ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان اعلام ابطال رأی‌گیری و یا رأی‌گیری مجدد این لایحه باید در مجلس بحث و بررسی شود.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در خصوص غلط ترجمه‌ای در این لایحه، گفت: ترجمه متن واقعی و متنی که شاید اشتباه ترجمه‌ای در آن بوده نیز باید در مجلس قرائت و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بررسی این موضوع در نوبت دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در صورت ارائه لایحه با غلط ترجمه‌ای همه دست‌اندرکاران در این خصوص باید پاسخگو باشند، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس نیز باید در خصوص این مهم پاسخگو باشد.

خجسته در ادامه با بیان اینکه در صورت تأیید ارائه متن ترجمه‌ای غلط باید مسئولان مربوطه به نمایندگان مردم پاسخگو باشند، تصریح کرد: این موضوع باید با سرعت در مجلس پیگیری و مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید این امر، طرح موضوع استیضاح و طرح سئوال از وزیر امور خارجه نیز بررسی و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار