مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. خرداد 1396 - 1:13   |   کد مطلب: 20819
دانشجو موذن جامعه است و باید به عنوان قشر فرهیخته برای افراد جامعه روشنگری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دانشجو موذن جامعه است و باید به عنوان قشر فرهیخته برای افراد جامعه روشنگری کند. در این راستا به برسی عملکرد تشکل های دانشجویی در ایام انتخابات می پردازیم و قسمتی از عملکرد های این تشکل ها را مرور میکنیم.

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی

علی روزبهانی نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا قبل از انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده و ازجمله تشکل هایی بوده که از سید ابراهیم رئیسی برای شرکت در انتخابات دعوت کرده است.

وی افزود : در سطح دانشگاه برنامه های متنوعی را ترتیب دادیم که شامل توزیع نشریات دانشجویی ، استفاده از برد ها در دانشکده های دانشگاه با مضامین انتخاباتی ، کافه انتخابات ، تریبون آزاد پیرامون اخلاق انتخابات ، تریبون آزاد در مورد اشتغال ،  مناظرات دانشجویی ، پخش مستند فروشنده که با استقبال زیاد دانشجویان همراه بود ، برنامه ی برسی عملکرد دولت یازدهم با حضور دکتر زاکانی، برنامه ای با موضوع پیروز انتخابات96 چه کسی است و با حضور احمد توکلی  بود و در خارج از محیط دانشگاه میتوان به  نقش اجرایی در برنامه ی حضور دکتر جلیلی در همدان و حضور حجت الاسلام رئیسی  اشاره کرد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی

محمد جواد رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت : در ایام انتخابات وظیفه ی خود دانستیم که در راستای روشنگری  در سطح دانشگاه فعالیت کنیم و به دانشجویا معیار های کاندیدای اصلح را بشناسانیم .

وی افزود : بسیج دانشجویی در ایام انتخابات برنامه هایی از قبیل تریبون آزاد با موضوع اگر من رئیس جمهور بودم ، مناظره ی دانشجویی با موضوع دولت یازدهم ادامه یا خاتمه ، مناظره با موضوع دولت تراز انقلاب با حضور محمد حسین قدیری ابیانه و داریوش قنبری ، اکران مستند روشنده ، اکران فیلم ماجرای نیمروز را برگزار کرده است.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

صادق محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت : در دانشگاه آزاد به همت مسئولین دانشگاه کمیته ی مشترکی با سایر تشکل ها ایجاد شد و تمام فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه زیر نظر این کمیته انجام شد که هر تشکل مجری تعدادی از برنامه های پیش بینی شده بوده است.

 

وی ادامه داد : برنامه هایی در زمینه ی انتخابات انجام شد که از جمله آنها می توان به مناظرات دانشجویی ، تریبون های آزاد در فضای باز دانشگاه ، مناظره بین اعضای محترم شورای شهر اشاره کرد که با حضور پرشکوه دانشجویان برگزار شد.

 

در ادامه عکس هایی از برنامه های برگزار شده در این سه دانشگاه مشاهده می کنید:

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار