عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جنایت‌کارانی که عربستان پرورش داده و امکانات و پولی که در اختیار آن‌ها قرار داده نشان از آن دارد که عربستان با بهانه قرار دادن حمله به سفارتش در تهران، در حال یک فرار رو به جلو است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از راه دانا، راه دانا؛ صبح امروز العربیه در گزارشی از گستاخی نماینده رژیم آل سعود در سازمان ملل متحد نسبت به ایران خبر داد که طی آن عبدالله المعلمی نماینده سعودی در سازمان ملل متحد، از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته بود، حمله به سفارت و کنسولگری سعودی در ایران را محکوم کند. او همچنین این تجاوز‌ها را نقض خطرناک معاهده‌ها، میثاق‌نامه‌ها و عرف‌های بین المللی دانست. المعلمی از ایران خواست به حمایت از نمایندگی‌های دیپلماتیک پایبند بوده، در امور کشورهای دیگر دخالت نکند و به صورت گفتاری و عملی، به قواعد حسن همجواری احترام بگذارد.
 

این اظهارات گستاخانه موجب شد تا عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به اظهارات نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد عنوان کند: تمامی مسئولان جمهوری اسلامی ایران اقدامی که در خصوص حمله به سفارت عربستان انجام گرفته است را محکوم کرده‌اند و هیچ نیازی نیست که ما بخواهیم اقدام بیشتری انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسئله حمله به سفارت عربستان نقش داشتند مورد ماخذه دستگاه قضایی کشور قرار خواهند گرفت افزود: مسئولیت تجاز به سوریه ، تجاوز به عراق و تجاوز به یمن بر عهده عربستان سعودی است و این کشور باید در این خصوص پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جنایت‌کارانی که  عربستان پرورش داده و امکانات و پولی که در اختیار آن‌ها قرار داده نشان از آن دارد که عربستان با بهانه قرار دادن حمله به سفارتش در تهران، در حال یک فرار رو به جلو است.

حیدرپور اظهارداشت: کسی که باید از کشتار مردم جلوگیری کند خود عربستان است که تا همین امروز خاک یمن و مردم یمن را بمب باران کرده است.

وی افزود: سازمان ملل باید به صورت جدی درباره عربستان تصمیم بگیرد و اگر عربستان دست از این اقداماتی که انجام می‌دهد برندارد، باید یک قطعنامه‌ای بر علیه عربستان سعودی به تصویب برسد.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: سازمان ملل باید در صورت تعلل عربستان در قطع روند جنایاتش، با عربستان برخورد نظامی صحیحی داشته باشند تا عربستا ن این اقدامتش را متوقف کند.

خواسته نمایندگان مجلس از وزارت خارجه این است که جنایات عربستان در سازمان ملل را محکوم کنند و از آن‌ها بخواهند که هرچه سریعتر درخصوص جنایاتی که رژیم آل سعود در منطقه انجام می‌دهد تصمیمات اساسی را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
همدان، ظرفیت بسیار خوبی برای توریسم‎درمانی دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:همدان ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی توریسم‎درمانی دارد و متخصصان و فوق تخصصان بسیار خوشنامی در همدان هستند و تمام تخصص‌ها و امکانات در همدان موجود است.

 به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا،دکتر سید حبیب‎‏اله موسوی‌بهار اظهار کرد: همدان، ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی توریسم‎درمانی دارد و متخصصان و فوق تخصصان بسیار خوشنامی در همدان هستند و تمام تخصص‌ها و امکانات در همدان موجود است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که برای آن انجام شد، دیگر امکان راه‌اندازی توریسم‎درمانی در بخش دولتی وجود ندارد؛ بنابراین آن را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

دکتر موسوی‌بهار ادامه داد: برای ایجاد توریسم‌درمانی باید  حداقل 10 درصد از فضای بیمارستان‌های دولتی را به بیماران خارجی اختصاص دهیم که امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: چند گروه سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی مرکز توریسم‌درمانی به ایران آمده‌اند و منتظر روشن شدن مسئله برجام  هستند تا تصمیم خود را عملی کنند.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه همدان از نظر دارا بودن پزشکان حاذق، متخصص و تجهیزات پزشکی در درجه خوبی قرار دارد، تأکید کرد: همدان از نظر امکانات هتلی، ضعیف است.

 

 

دستکاری و ترکاندن جوش‌های غرور ممنوع!
فاکتورهای هورمونی مهمترین علت آکنه در نوجوانان
یک متخصص بیماری‌های پوست و مو:در دوران بلوغ و تغییر در هورمون‌های بدن افراد، زمینه برای بروز آکنه یا همان جوش‌های غرور به وجود می‌آید.

 به گزارش صدای دانشجو به نقل از وب دا، دکتر اکرم انصارگفت: آکنه، یک نوع بیماری التهابی مزمن پوست است که در دوران نوجوانی بسیار شایع است. 

وی با اشاره به فاکتورهای هورمونی به عنوان مهمترین علت ایجاد آکنه، تأکید کرد: در دوران بلوغ و تغییر در هورمون‌های بدن افراد، زمینه برای بروز آکنه یا همان جوش‌های غرور به وجود می‌آید. 

دکتر انصار در خصوص علل ایجاد آکنه گفت: زمانی ‌که غدد چربی پوست به علل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ دچار انسداد می‌شوند و چربی درون آن نمی‌تواند به بیرون از پوست راه یابد، این چربی‌های تجمع‎یافته توسط باکتری‌هایی که به طور طبیعی در غده وجود دارند، عفونی می‌شود و آکنه ایجاد می‌کند. 

وی عنوان کرد: نقاط سرسیاه به اندازه سر سوزن، نقاط سر سفید شبیه نقاط سرسیاه، جوش‌های کوچک چرکی و التهاب و قرمزی در اطراف جوش‌ها از علائم آکنه در نوجوانان است. 

این متخصص بیماری‌های پوست و مو با بیان اینکه در آکنه نوع شدید و پیشرفته ممکن است ضایعات پوستی به صورت کیستیک و آبسه دیده شود، افزود: کیستیک به صورت تورمی بزرگتر و سفت‌تر از جوش‌های معمولی در پوست پدیدار می‌شود و با توجه به شدت آن باید نوع درمان انتخاب شود. 

دکتر انصار خاطرنشان کرد: اگر آکنه از نوع خفیف باشد، بدون درمان پزشکی و با مرور زمان بهبود می‌یابد؛ اما اگر از نوع شدید و پیشرفته باشد با توجه به شدت ضایعه از داروهای موضعی و در موارد شدیدتر از درمان خوراکی استفاده می‌شود. 

این متخصص بیماری‌های پوست و مو توصیه کرد: استرس، پوست چرب و اختلالات غدد درون در تشدید آکنه نقش دارند و افراد باید ضمن دوری از استرس با رعایت بهداشت پوست خود از خوردن غذاهای چرب و مواد شیرینی‌ بپرهیزند و از دستکاری و ترکاندن جوش‌ها خودداری کنند.

 

 

مسئول بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان همدان خبر داد:
روزانه یک نفر جذب بانک خون بند ناف استان می‌شود
مسئول بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان همدان از جمع‌آوری و ذخیره‌سازی 900 نمونه خون بند ناف نوزادان استان در بانک خون بند ناف رویان خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از وب دا، عباس وکیلیان گفت: تا سال 92، حدود 400 نمونه در بانک خون بند ناف همدان ذخیره شده بود؛ در حالی که از ابتدای سال 93 تا کنون 500 نمونه جدید در این بانک جمع‌آوری و ذخیره‌سازی شده است. 

وی بیان کرد: هم‌اکنون به طور میانگین روزانه یک نفر جذب بانک خون بند ناف استان می‌شوند؛ در حالی که تا سال 92، ماهانه هفت نفر در این بانک عضو می‌شدند. 

وکیلیان ادامه داد: کشور ایران جزو هشت کشور جهان است که به این مهم دست یافته است و از سال 83 در ایران و از سال 86 در استان همدان این طرح اجرایی می‌شود. 

مسئول بانک خون بندناف جهاد دانشگاهی استان همدان با بیان اینکه در بیمارستان‌های استان از این طرح برای مداوای بیماران استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: همه نمونه‌ها در تهران نگهداری می‌شوند و برای مداوا به بیمارستان‌های شریعتی و شهید بهشتی ارسال می‌شوند. 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در بانک خون بند ناف به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: خانواده‌های متقاضی برای عضویت در این بانک می‌توانند در هفته 36 بارداری به آزمایشگاه جهاد دانشگاهی واقع در آرامگاه بوعلی مراجعه کنند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. 

وکیلیان بیان کرد: هنگامی ‌که نوزادی به دنیا می‌آید، بند ناف او توسط پزشک بریده می‌شود و منظور از خون بند ناف، خون باقی مانده در داخل جفت است که پس از قطع بند ناف، بیرون می‌آید. 

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر، پزشکان خون بند ناف قطع شده در هنگام تولد را نگهداری می‌کنند تا شاید این سلول‌ها در آینده برای خود نوزاد و یا اطرافیانش مورد مصرف پزشکی قرار گیرد. 

وی افزود: هم‌اکنون در کشور ایران، نگهداری و ذخیره خون بند ناف انجام می‌شود و مردم می‌توانند از این امکان استفاده کنند. 

این کارشناس ارشد فیزیولوژی ادامه داد: نگهداری از خون بند ناف بسیار هزینه‌بر است و رقمی که از خانواده‌ها برای نگهداری گرفته می‌شود، در مقابل هزینه‌های نگهداری آن بسیار ناچیز است. 

وی عنوان کرد: خون بند ناف که به عنوان خون جفتی شناخته می‌شود، خونی است که در جنین در حال تکوین، داخل رحم مادر جریان دارد و پس از تولد نوزاد، خون باقی مانده در بند ناف و جفت که غنی از سلول‌های بنیادی است، دور ریخته می‌شود. 

وکیلیان افزود: سلول‌های بنیادی که از بند ناف گرفته می‌شود، بسیار پر توان هستند و در اثر تکثیرهای پی در پی دچار پیری نمی‌شوند و با تزریق یا جایگزینی آنها در مناطقی از بدن که به صورت جدی آسیب دیده‌اند، می‌توان به بهبودی کامل دست یافت. 

وی ادامه داد: خون بند ناف نوزاد دارای ارزش پزشکی زیادی برای اعضای خانواده‌هاست و هنگام بروز برخی بیماری‌های خاص و نیاز به پیوند عضو در اعضای خانواده از این خون می‌توان برای درمان استفاده کرد. 

وکیلیان با بیان اینکه هزینه اولیه برای عضویت در این بانک، 18 میلیون ریال است و سالانه نیز یک میلیون و 160 هزار ریال بابت نگهداری این خون از خانواده‌ها دریافت می‌شود، افزود: در سال‌جاری، درمان بیماری فلج مغزی نیز به وسیله خون بند ناف انجام می‌شود. 

مسئول بانک خون بند ناف استان همدان با بیان اینکه خون بند ناف نوزاد به صورت منجمد شده ذخیره می‌شود تا برای درمان بیماری‌هایی مانند سرطان خون در بزرگسالی استفاده شود، اظهار کرد: اختلالات سلول‌های بنیادی، بیماری‌هایی مانند کم‌خونی آپلاستیک، کم‌خونی فانکونی، هموگلوبینوری حمله‌ای شبانه(PNH)، لوسمی‌های حاد و مزمن، بیماری‌های نقص در تولید لنفوسیت‌ها، ناهنجاری‌های ارثی گلبول‌های قرمز و اختلالات سیستم ایمنی مادرزادی از مواردی است که می‌توان با کمک خون بند ناف آنها را درمان کرد.

 

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز اول دی ماه آغاز شده است و تا 11 دی ماه در سایت لبیک ادامه دارد.

وی درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در سامانه گفت: در مدت 9 روز حدود 40 هزار نفر از دانشگاهیان اعم از پسران دانشجوی مجرد، دختران دانشجوی مجرد، دانشجویان متاهل،کارمندان دانشگاه‌ها و اساتید برای تشرف به عتبات عالیات ثبت‌نام کرده‌اند.

به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری برگزار می شود:
آزمون کتبی کتاب پرتوی از اسرار نماز
به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان آزمون کتبی کتاب پرتوی از اسرار نماز در سالن اجتماعات این دانشگاه بر گزار می گردد.
دانشگاه علوم پزشکی همدان

به گزارش خبرنگار صدای دانشجو،به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان آزمون کتبی کتاب پرتوی از اسرار نماز در سالن اجتماعات این دانشگاه بر گزار می گردد.

این آزمون در روز یکشنبه مورخ1394/10/20 در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی روبروی دفتر نهاد رهبری بر گزار می گردد.

دانشگاه علوم پزشکی همدان
بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی وبوعلی سینا در خصوص جنایات آل سعود:
با شهادت شیخ نمر روسیاهی سازمان های حقوق بشری بیشتر نمایان شد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحق طلبی را به عالم اسلام و خصوصا جهان تشیع تسلیت گفته و این اقدام رژیم سعودی را محکوم می نماید.

 به گزارش صدای دانشجو،بیانیه مشترک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا در خصوص شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحق طلبی توسط رژیم آل سعود.

بسمه تعالی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحقطلبی را به عالم اسلام و خصوصا جهان تشیع تسلیت گفته و این اقدام رژیم سعودی را محکوم می نماید.
براستی که خون شهید پایه های سست کاخ ظلم را فرو خواهد ریخت و بیش از پیش رسوایشان خواهد نمود.

مطمئنا خون این شهید آغازگر جریاناتی خواهد بود که می تواند تغییر دهنده سیر تحولات منطقه و خصوصا درون مرزهای عربستان باشد.
عربستان سعودی با انجام اقدامات ظالمانه علیه مردم بی دفاع وغیر نظامیان یمن و با حمایت از جنایات بحرین وپشتیبانی از داعش کارنامه ی ننگین و سنگینی در نقض حقوق بشر دارد و اینجاست که روسیاهی سازمان های حقوق بشری و مدعیان دروغین همیشگی حقوق بشر نمایان می شود.  
حوادثی از این دست صحنه آزمونی نیز برای تمام جهانیان است تا پایبندی خود را به  آرمانهای والای انسانیت اعم از آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت جویی ودفاع از مظلوم و... نشان دهند.
لازم به ذکر است که حوادث رخ داده در سفارتخانه های  عربستان در ایران اقدام ناصحیحی بوده و نیازمند پیگیری مراجع قضایی است تا دست های پشت پرده احتمالی و وجود سو نیات دربروز این حادثه که موجب سو استفاده رسانه ای علیه جمهوری اسلامی شده است مشخص شودیقینااین اقدامات نه باچهره عقلانیت ومصلحت اندیش اسلام سازگاراست ونه حتی با منش آزادگی.
اقداماتی ازاین دست برخواسته ازاحساسات وهیجانات منهای تعقل بوده وباعث خدشه دارشدن نظام جمهوری اسلامی درسطح دیپلماتیک می شود.
اینک ما شاهد این هستیم که اقدامات خلاف درایت باعث شده است تا خون شیخ نمر و شهیدان آزادی طلب عربستان پشت این اقدامات درنگاه رسانه ها محوگردد! 
درپایان نیز از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با توجه به نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی در تحولات منطقه انتظار اقدامات و اعلام مواضع صریح در قبال چنین حوادثی می رود.
والسلام من اتبع الهدی
  

هیأت اجرایی انتخابات تهران که ریاست آن با فرماندار تهران است، در آخرین جلسه خود که در ساعات پایانی فرصت اظهارنظر هیأت های اجرایی (یک شنبه شب 13 دی ماه)، حمید رسایی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس را درحالی که استعلامات وی ازمراکز چهارگانه مثبت بود، ردصلاحیت کرد.!

به گزارش صدای دانشجو به نقل از مشرق، حمید رسایی در اینستاگرام خود نوشت: هیأت اجرایی انتخابات تهران که ریاست آن با فرماندار تهران است، در آخرین جلسه خود که در ساعات پایانی فرصت اظهارنظر هیأت های اجرایی (یک شنبه شب 13 دی ماه)، حمید رسایی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس را درحالی که استعلامات وی ازمراکز چهراگانه مثبت بود، ردصلاحیت کرد! دلیل این ردصلاحیت براساس مستندات کذب ارائه شده ازطرف هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بوده است که ریاست آن با اشرفی اصفهانی است.

نکته جالب توجه این است که اشرفی اصفهانی سال گذشته در مصاحبه با یک رسانه همسو با دولت به شکل ناشیانه ای از این پروژه خبر داده بود. وی در درتاریخ 7 بهمن 93 طی مصاحبه با سایت خبرآنلاین، اعلام کرد: «دونماینده مجلس هستند که به دلیل تخلفات گسترده برای آنها پنج و ده سال محرومیت ازخدمات دولتی صادر کرده ایم... طبق قانون این دو نفر نمی توانند درپستهای کلیدی قرار بگیرند حتی نمیتوانند دیگر نماینده مجلس شوند چون این حکم ما برای آنها نوعی سوءسابقه محسوب می شود.» همه این اظهارات اشرفی اصفهانی که باعث شد تا رسایی از وی به دادگاه شکایت کند اولا درباره یک رأی بدوی بود که هنوز در همان هیأت تخلفات هم قطعی نشده بود وثانیا مستند بود به موضوع «تخلف اداری» در جابجایی مبلغ حدود 300 میلیون تومان که بعد از ثبت در سیستم اداری دردفعات مختلف طی دو سال از یک «حساب غیردولتی» به «حساب دولتی» آن هم جهت پرداخت حقوق نیروهای شرکتی اداره ارشاد قم جابجا شده بود که البته این مبالغ پس از تأمین اعتبارات دولتی مجددا به حساب غیردولتی (انجمن نمایش) عودت داده شده بود اما از آنجا که این اقدام خلاف مقرارت بود به عنوان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده بود.

جالبتر اینکه پرونده مورد پیگیری نهاد ریاست جمهوری دولت آقای روحانی در مورخ 30/10/88 طی نامه شماره 2341/34 به عنوان یک تخلف اداری توسط سازمان بازرسی استان قم جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت وهیأت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری وقت (در دولت دهم) ارجاع داده بود که درهمان زمان با بررسی پرونده در دادگاه ویژه روحانیت کلاسه 88/956/و/1 موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت وطی دادنامه شماره 92114230026 مورخ 18/9/92 شعبه دوم دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت از آنجا که بدون قصد سوء وبدون حیف و میلی در بیت المال صورت گرفته بود موجب تبرئه رسایی و صدور قرار موقوفی تعقیب برای او شد و بالطبع این پرونده درهیأت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری دردولت گذشته نیز بایگانی شد.

اما حمید رسایی در حالی توسط عناصر دولت آقای روحانی در فرمانداری تهران رد صلاحیت شده است که نه تنها پاسخ استعلامات وی از مراکز چهارگانه مثبت بوده بلکه وی گلیه مستندات اشاره شده را طی یک نامه رسمی در روزهای گذشته و پس از ثبت نام در انتخابات تحویل فرمانداری تهران داد اما برخی چهره های سیاسی که در فتنه و کودتای سال 88 نقش جدی داشته اند، از جمله فردی که در محل تحت مدیریت وی اسلحه کشف شده بود و در استعلامات ارائه شده توسط مراکز همین دولت، صلاحیت آنها برای انتخابات رد شده است، توسط فرمانداری تهران تأیید شده اند! حتی افرادی با سابقه شرابخواری و مشهور به فسق و فجور نیز که قلم از ذکر آنها شرم دارد، توسط هیأت اجرایی تأیید صلاحیت شده اند! مقام معظم رهبری امروز تأکید کرده بودند که رد صلاحیت و تأیید صلاحیت بی مورد و غیرقانونی، مصداق خیانت در حق الناس است.

گفتنی است که طی سال گذشته وامسال، رسایی چند وزیر دولت یازدهم را به مجلس کشاند و باعث شد تا آنها به دلیل عملکرد ضعیف شان از نمایندگان ملت، کارت زرد بگیرند ازجمله وزیر اقتصاد را به دلیل افت شاخص بورس و ضرر و زیان های هنگفت سهامداران خُرد و نعمت زاده، وزیر صنعت را به دلیل وضعیت اسفبار صنعت وهمزمانی عضویتش در هیأت مدیره و مدیر عاملی 19 شرکت خصوصی که اکثر آنها مربوط به پتروشیمی ها بود، همچنین وزیر راه وشهرسازی را به دلیل عدم تحقق وعده ها در باره مسکن مهر و وزیر ارشاد را به دلیل برخوردهای تبعیض آمیز با رسانه های منتقد. علاوه بر این نطق های رسایی در صحن علنی و تذکرات او باعث شده بود تا تیم رسانه ای وتخریبی برای حذف وی تشکیل شود. به زودی اخبار مهمتری درباره پشت پرده های این اقدامات دولت مدعی قانونمداری از طریق نماینده تهران اعلام میشود.

لازم به ذکر است که آقای روحانی و اصلاح طلبان، پیش از این در برداشتی غلط، اعلام میکردند که نظارت استصوابی و ردصلاحیت کاندیداها کار درستی نیست وباید اجازه داده شود تامردم درباره کاندیداها نظر بدهند! رسایی درروز ثبت نام وقتی یک ازرسانه های دولتی از او درباره احتمال ردصلاحیتش سئوال کرده بود، پاسخ داد: دلیلی برای ردصلاحیت خودم نمی بینم اما اگر ردصلاحیت شوم مثل برخی ازچهره هایی که درفتنه 88 بودند و الان دردولت یازدهم مسئولیت دارند، نه شیشه مغازه مردم را میشکنم، نه بانکی را آتش میزنم، نه به مسجد لولاگر وعزاداری امام حسین تعرض میکنم و نه چادر از سر زنان ایرانی میکشم ونه مثل فائزه هاشمی زیر پل کالج ساندویچ میخورم، طبعا مطابق قانون اعتراض میکنم وپرده ازچهره نفاق کنار میزنم.

انتهای پیام/ح

رییس اجرایی دولت افغانستان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای «عبدالله عبدالله» رییس اجرایی دولت افغانستان صبح امروز (سه‌‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. 
 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا، پروفسور یوسف ثبوتی، طی سخنانی در دانشکده علوم زیستی دانشگاه تربیت مدرس، به مروری بر پژوهش و آموزش عالی در ایران پرداخت و با اشاره به افزایش تعداد مقالات پراستناد محققان کشور در مجامع علمی بر توانمندی پژوهشگران ایرانی تأکید کرد و گفت: وقتی صحبت از آموزش عالی به میان می‌آید برخی تنها به مطرح کردن مسائلی همچون بازار فروش پایان‌نامه، دزدی مقالات، کم سوادی دانشجویان و اساتید و مدرک گرایی بی‌محتوا بسنده می‌کنند؛ اما اگر این ضعف‌ها و کاستی‌ها را می‌بینیم باید به نقاط قوتی که وجود دارد مانند سهم رو به رشد ایران در تولید علم دنیا هم بپردازیم.

صفحه‌ها

اشتراک در پایگاه خبری، تحلیلی صدای دانشجو RSS