مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. دى 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 16505
در مراسم نخستین سالگرد شناسایی شهید فرج‌پور عنوان شد:
وظیفه ما در قبال شهدا سنگین است
امنیت کاملی که امروز ما در کشور از آن برخوردار هستیم، مدیون مجاهدت شهیدانی است که با حضور در صحنه‌های دفاع مقدس، آرامش را به ما هدیه دادند .

 به گزارش صدای دانشجو،مراسم نخستین سالگرد شناسایی و سومین سالگرد خاکسپاری بسیجی شهید علی فرج‌پور با حضور مسئولان استان در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

حمیدرضا رهبر از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس، حضور در مراسم مزین به نام شهدا را به دلیل سنگینی وظیفه در مقابل آنان و خانواده‌هایشان، دشوار توصیف کرد و توفیق ادامه دادن راه شهدا را به صورت عملی خواستار شد.

وی، میزبان اصلی این مراسم را شهید علی فرج‌پور و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و وجود مزار این شهیدان در شهر همدان را افتخاری برای استان خواند.

رهبر ادامه داد: امنیت کاملی که امروز ما در کشور ایران با وجود اوضاع و احوال کشورهای دنیا بخصوص کشورهای منطقه از آن برخوردار هستیم، مدیون مجاهدت شهیدانی است که با حضور در صحنه‌های دفاع مقدس، آرامش را به ما هدیه دادند که این موضوع، وظیفه ما را در مقابل آنان برای ادامه راهشان، چند برابر می‌کند.

وی افزود: باید با نصب‌العین قرار دادن تذکرات و نکات بیان شده از سوی مقام معظم رهبری و با تأسی به شهدای گرانقدر و مرام و روش آنان؛ مدیریت جهادی مورد نظر آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای در تمام عرصه‎ها و مراکز علمی و دانشگاهی با اقتصاد مقاومتی همراه با ایثار، ایمان، رشادت، از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی اجرا شود تا بتوان امنیت موجود را حفظ کرد.

رهبر تأکید کرد: در دوران پس از تحریم‌ها باید به نحوه اداره جامعه توجه ویژه کرد؛ چراکه راه برون‌رفت از بحران اقتصادی تنها لغو تحریم‌ها نیست و باید با تفکر منطقی و مدیریت جهادی، این دوران را طی کرد.

وی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان بویژه دکتر سید حبیب‌اله موسوی‌بهار و معاونان وی را از یادگاران دوران دفاع مقدس و ایثارگر توصیف کرد که مدیریت جهادی را به صورتی موفق اجرا کرده‌اند و توانسته‌اند آثار و برکات شهیدان را در دانشگاه جاری و ساری کنند که نمونه بارز آن، خاکسپاری دو شهید بزرگوار در دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه شهدا تمام شدنی نیست؛ یاد و خاطره سرور شهیدان همدان سردار حسین همدانی را گرامی داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار