مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

پس از سفر رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به قطر و توافقات انجام شده میان مسئولان دو کشور، صیادان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد و به کشور منتقل شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه 6 میلیارد و 791 میلیون ریالی برای احتکار 290 تن انواع ورق فلزی در انبار یک واحد صنعتی در همدان خبر داد.
نرخ بیکاری که در دهه‌های اخیر در اطراف ۹ درصد نوسان می‌کرد، در دولت سیزدهم به ۷.۶ درصد رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم و پرشکوه حج، «گستره انسانی» و «قوت عاملِ معنوی اسلام» را دو جانبِ فریضه حج خواندند و با اشاره به فجایع غزه که در تاریخ معاصر بی‌نظیر است، تأکید کردند: برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص آمریکا، امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشور‌ها و شهر‌های مسلمان‌نشین، در همه جای جهان ادامه یابد و به آحاد مردم تسری یابد.
امروز شنبه با اجرای میزگرد‌های تلویزیونی، کنداکتور بیشتری برای تبلیغات در اختیار نامزد‌های ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
در حالی که بنابر وعده مسؤولان نفتی و فراجا قرار بود از ابتدای خرداد ماه ثبت درخواست کارت سوخت به صورت الکترونیکی انجام شود اما همچنان خبری از این موضوع نیست و تنها خودروهای نو شماره می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور باید به قدرت و توان مردم و همکاری با مردم اعتقاد داشته باشد.
سامان کریمی شاد گفت: در سال‌های اخیر به علت عدم قانون گذاری در حوزه رمز ارزها ما شاهد آسیب‌های زیادی بوده‌ایم همچنین این روزها پدیده جدیدی فراگیر شده به نام همستر که به جهت ورود افراد زیادی به این حوزه احتمالا توان سوددهی زیادی نخواهد داشت.
وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت مطالبات گندمکاران تا اوایل هفته آینده خبر داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان با حضور یک‌هزار مبلغ و روحانی برگزار می‌شود.