مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

با روی کار آمدن دولت سیزدهم ابرپروژه ۱۷ تالوار در لیست پروژه‌ها و جزو اولویت‌دارترین و مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو قرار گرفت و این قفل ۱۷ ساله در دولت مردمی شکسته شد.
همدانی‌ها لحظه‌ای، خاطرات ۶ مرداد را از بیخ دل بگذرانید و یاد سید را دوش به دوش مردم همین دیار تازه کنید، سید در ارتفاعات ورزقان، خاکی و مردمی پای در مسیر آسمان گذاشت و باز هم خاطره ساخت برای یک ایران ولی ۶ مرداد برای ما همدانی‌ها خاطره سید محرومان به جا گذاشت.
آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.
جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در شرایطی وارد روز دویست و بیست و هشتم شده که حملات و جنایات این رژیم در این باریکه همچنان ادامه دارد.
ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.
با سانحه رخ داده برای حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورِ جمهوری اسلامی ایران سوالی در ذهن مردم ایران به وجود آمد که پیش بینی قانون اساسی در شرایط بحرانی و عدم امکان حضور رئیس جمهور در مقام خود چیست؟
هیات دولت تاکید کرد: به ملت وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر ورزش از لغو تمام مسابقات ورزشی در پی شهادت رئیس جمهور خبر داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در حادثه سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز از شهدای این حادثه است.