مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

  • فقدان اطلاعاتی درباره ارسال سلاح از چین به روسیه، مخالفت واشنگتن با اعلام روسیه به‌عنوان کشور حامی تروریسم، مخالفت رومانی با اعزام نیرو به اوکراین و آغاز آزادی مشروط زندانیان برای پیوستن به ارتش اوکراین، از جمله مهمترین رویداد‌ها پیرامون جنگ هستند.
  • جلسات پایانی مجلس یازدهم این هفته برگزار شد که جزئیات این نشست‌ها و مصوبات نمایندگان را در این گزارش می‌خوانیم.

اخبار ویژه

با وجود هزاران تصویر ماندگار از ابراز ارادت مردم به آیت الله رئیسی، اما یکی از آخرین آنها، قاب مربوط به آه جانسوز مرد آذری حین یافتن بالگرد متلاشی شده است که با فریاد "یا حسین" در پی رئیس جمهور شهیدش است: حاج آقا؛ هارداسان؟
از آن رو که مهمترین اهداف اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی کشور بود، دولت سیزدهم تلاش زیادی جهت تدوین نقشه راه آن کرد تا با اجرای هرچه سریع‌تر آن یک گام موثر برای کاهش تبعیض‌ها و فاصله‌ها در نظام آموزش و پرورش برداشته شود.
فقدان اطلاعاتی درباره ارسال سلاح از چین به روسیه، مخالفت واشنگتن با اعلام روسیه به‌عنوان کشور حامی تروریسم، مخالفت رومانی با اعزام نیرو به اوکراین و آغاز آزادی مشروط زندانیان برای پیوستن به ارتش اوکراین، از جمله مهمترین رویداد‌ها پیرامون جنگ هستند.
جلسات پایانی مجلس یازدهم این هفته برگزار شد که جزئیات این نشست‌ها و مصوبات نمایندگان را در این گزارش می‌خوانیم.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای طرح "هر روستا یک دامداری" در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۳ واحد دامداری روستایی با یک هزار راس دام سبک و سنگین فعال شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از رگبار باران و احتمال رعدوبرق در اکثر نقاط استان خبر داد.
آقاسید! ببین چقدر تقوا پیشه کردی برای باورهای ما که با چشمان خود ببینیم در همین عالمِ «سیاست‌های کثیف» و در همین روزگارِ «پشت میزنشستن‌ها»، می‌شود چون علی‌اکبر(ع)، اربا اربا به سمت معبود رفت؛ بدرود آقاسید. زور غم همیشه بیشتر است!
مردم ولایی همدان، همزمان با تشییع پیکر شهدای دولت در تهران، جانانه در مراسم سوگواری شهیدان راه خدمت حضور پيدا کردند و با لحن غمین شعار "شد رئیسی فدا در مسیر خدا" سر دادند.
رئیس حوزه علمیه خواهران‌ در همدان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فقط به فکر خدمت به مردم و کشور بود گفت: او در این راه توجهی به تهمت‌ها و اهانت‌ها نمی‌کرد.
با روی کار آمدن دولت سیزدهم ابرپروژه ۱۷ تالوار در لیست پروژه‌ها و جزو اولویت‌دارترین و مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو قرار گرفت و این قفل ۱۷ ساله در دولت مردمی شکسته شد.