مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

استاندار همدان با بیان اینکه شهید رئیسی همواره به خدمت صادقانه به مردم فکر می‌کرد گفت: خدمات دولت به مردم منعکس شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز از نظر جامعه رئیس جمهور کسی نیست که از دور کارها را مدیریت کند بلکه باید در کنار مردم باشد و از نزدیک مشکلات را ببیند.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پیامی آحاد ملّت را به حضور پر شور و حماسی در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت: همانطور که در سنوات گذشته نیز عرض کرده‌ام، حکم رهبر معظم و فرزانه انقلاب را مدال افتخار و ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را بر خود فرض می‌دانم.
فانوس فلسطین به چراغ روشنگر راه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و حالا باریکه غزه، نواری بین حق و باطل ترسیم کرده تا میلیون‌ها انسان بر اساس نسبتشان با ارزش‌های بشری، خط و مشی خود را روشن کنند که در کدام سوی این باریکه قرار می‌گیرند، کنار مظلوم یا هم‌دست ظالم.
مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تاکید بر ضرورت عملکرد یکپارچه مراکز مشاوره در راستای صیانت از بنیان خانواده گفت: عملکرد این مراکز پایش و بررسی شود.
استاندار همدان گفت: کارهای خیر اجر و پاداش بسیاری دارد چون این مجاهدت، گمنام است.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از تداوم افزایش دمای هوای همدان تا ۳۵ درجه سانتیگراد خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در مرقد امام(ره) همزمان با سالروز ارتحال خبر داد و گفت: ۶ هزار نفر نفر از همدان در مراسم شرکت می‌کنند.
قصه امروز، قصه نان و نیت و خلوص است؛ روایت توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان به نیت شهید جمهور در روستای تکه نهاوند.