مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
وزیر ارتباطات به زیرپوشش ۸ میلیون خانوار ایرانی به فیبر نوری اشاره کرد و گفت:: در بیش از ۲۰۰ شهر پروژه فیبرنوری در دولت سیزدهم به اتمام رسیده و تکمیل شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مشکلی در پرداخت وام شهریه نداشتیم و به دانشگاه‌ها اعلام کردیم که شهریه دانشجویان درخواست کننده وام که مورد تایید هستند را پرداخت کنند.
ماجرای این روزهای جریان سیاسی اصلاحات و پیرامون که فعالین و چهره‌های اصلی آن همان افراد با موهای سفید و پا به سن گذاشته‌اند، داستان رنگ‌های رنگ باخته و نقطه پایان ماجراجویی سلبریتی‌ها در این صحنه سیاسی است.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: میزان تولید شیرخشک رگولار در اردیبهشت رکورد را شکست و از مرز ۶ میلیون قوطی عبور کرد.
بیماران در تعطیلات سرگردانند و منتظرند تا یک پزشک متخصص به درد آن‌ها پاسخی دهد. مشکل کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌ها چندین سال است گریبانگیر حوزه سلامت شده است.
امروز یکشنبه پخش مستند نامزد‌ها ادامه پیدا می‌کند و یک گفت‌وگوی ویژه خبری به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.
بادامکی با بیان اینکه تمدید قرارداد با مدافع تیم فوتبال پرسپولیس صورت گرفته، گفت: توافقات با پورعلی گنجی انجام شده اما هنوز امضایی بین طرفین صورت نگرفته است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به حرف‌های برخی نامزد‌ها افزودند: من توصیه‌ام این است که این مباحثاتی که آقایان نامزد‌ها در تلویزیون با هم میکنند یا اظهاراتی که میکنند یا در جمع شان یا تک تک، این اظهارات موجب نشود که یک نامزدی برای غلبه بر رقیب حرفی بزند که دشمن‌شاد کند ما را.