مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اخذ مجوز تأسیس چهار پژوهشکده در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز از ۴۱ خیر مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار تجلیل می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه فردا پدیده غالب جوی وزش باد نسبتا شدید و شدید لحظه‌ای است گفت: از اواسط هفته جاری آسمان استان عمدتا صاف و آفتابی و همراه با افزایش دما بعضا تا ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.
مدیر فرودگاه همدان از انجام ۱۴ پرواز حج تمتع در همدان خبر داد.
با وجود هزاران تصویر ماندگار از ابراز ارادت مردم به آیت الله رئیسی، اما یکی از آخرین آنها، قاب مربوط به آه جانسوز مرد آذری حین یافتن بالگرد متلاشی شده است که با فریاد "یا حسین" در پی رئیس جمهور شهیدش است: حاج آقا؛ هارداسان؟
از آن رو که مهمترین اهداف اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی کشور بود، دولت سیزدهم تلاش زیادی جهت تدوین نقشه راه آن کرد تا با اجرای هرچه سریع‌تر آن یک گام موثر برای کاهش تبعیض‌ها و فاصله‌ها در نظام آموزش و پرورش برداشته شود.
فقدان اطلاعاتی درباره ارسال سلاح از چین به روسیه، مخالفت واشنگتن با اعلام روسیه به‌عنوان کشور حامی تروریسم، مخالفت رومانی با اعزام نیرو به اوکراین و آغاز آزادی مشروط زندانیان برای پیوستن به ارتش اوکراین، از جمله مهمترین رویداد‌ها پیرامون جنگ هستند.
جلسات پایانی مجلس یازدهم این هفته برگزار شد که جزئیات این نشست‌ها و مصوبات نمایندگان را در این گزارش می‌خوانیم.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای طرح "هر روستا یک دامداری" در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۳ واحد دامداری روستایی با یک هزار راس دام سبک و سنگین فعال شده است.