مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از 2 هزار و 88 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور "کودکان جنگ" در همدان خبر داد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به شروع فعالیت‌های کانون با شعار "تابستانتو بساز" به تشریح برنامه‌ها پرداخت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیامی صادر کردند.
وزیر علوم گفت: بورس صنعت برای نخبگان، تاسیس صندوق عالی علوم، تاسیس سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها بخشی از اقدامات وزارت علوم در دولت شهید رئیسی بود.
وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار بیمارستان مجهز اطفال را افتتاح کرده که در عمر کشور بی‌سابقه است، گفت: در این دولت ۱۷ هزار تخت به بهره‌برداری رسیده که تلاش می‌کنیم در افتتاح‌ پروژه‌ها نشان دهیم کار آیت‌الله رئیسی با قوت ادامه دارد.
مدیرعامل انجمن اتیسم همدان از شناسایی هفتگی حداقل سه کودک دارای اختلال طیف اتیسم خبر داد.
مدیر فروردگاه همدان از اعزام حجاج دو استان همدان و کردستان به سرزمین وحی در قالب ۱۴ پرواز از فرودگاه همدان به مقصد جده خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امروز بخش دندان‌پزشکی بیمارستان کودکان همدان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان همدان به دست وزیر بهداشت افتتاح شد.