مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 16183
بیانیه 13آبان انجمن اسلامی علوم پزشکی همدان
آری بمیرید با خشمی که درسینه دارید!/ دست دادن با شیطان ممنوع!
13 آبان سالروز مبارزه با استکبارجهانی، روزشهدای عزیزدانش آموز، مشتهای گره کرده ای دردهان طاغوت وایادی اش! سالروزی که یادش رعشه به پیکره ی استکبار می اندازد وپیام بزرگی را متذکر می شود ! دستان گره کرده بالامی آیند و پیامی دردل دارند . فریاد دست ها این است، دست دادن با شیطان ممنوع!

به گزارش صدای دانشجو، انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت13آبان روز مبازه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قل موتوا بغیظکم.

امام خمینی (ره):هرچه فریاد دارید برسرآمریکا بکشید که همین فریاد همگانی "مرگ برآمریکا" برای اومرگ می آورد.

آنها از هرگونه شر و فسادی درباره شما کوتاهی نمی کنند. آنها دوست دارند شما در رنج وزحمت باشید. (نشانه های) دشمنی از دهان(وکلام) شان آشکار شده وآنچه دردلهاشان پنهان می دارند، ازآن مهم تر است.

ما آیات (وراه های پیشگیری ازشرآنها) را برای شما بیان کردیم اگراندیشه کنید؟

«آل عمران»

 

آری بمیرید با خشمی که درسینه دارید!

13 آبان سالروز مبارزه با استکبارجهانی، روزشهدای عزیزدانش آموز، مشتهای گره کرده ای دردهان طاغوت وایادی اش! سالروزی که یادش رعشه به پیکره ی استکبار می اندازد وپیام بزرگی را متذکر می شود ! دستان گره کرده بالامی آیند و پیامی دردل دارند . فریاد دست ها این است، دست دادن با شیطان ممنوع!

پیام دستان برافراشته درکلام آقا موج می زند! «برخی با بزک کردن چهره ی آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می کنند."و" آمریکا بخش عمده مشکلات منطقه است نه بخشی ازراه حل مشکلات!»

پس فریاد دستهایمان را کوبنده تر برمی آوریم مرگ برآمریکا !مرگ برآمریکا ، زیرا هنوزخون مظلومیت اززمین می جوشد و مختصات دینی سیاست کشورمان جاوید است. که معیارمان اسلام است! اسلامی که استکبارستیزی ونفی طاغوت را لازمه توحید می داند!

واما عربستان که گرگی خون آشام (آمریکا) برسردولتمردانش سایه افکنده و خوی درندگیش درجان هایشان رخنه کرده است. اینبار به سوی مردم بی دفاع و مظلوم یمن وسوریه حمله ور شده اند. چرایی اینکار را به سادگی می توان دریافت. آیا نه اینکه اتحاد ایران ویمن باعث افزایش قدرت مقاومت ما درمنطقه، اتحاد شیعه وحرکتی پرشور به سوی اهداف مشترکمان است؟ آیا نه اینکه اتحاد ایران با سوریه باعث تضعیف نفوذ و قدرت اسرائیل درمنطقه است؟ بهانه ی عربستان درجنگ با یمن و سوریه سیاست یک بام و دو هوا ست. سیاستی کثیف برای مقابله با اقتدار ایران وشیعه ستیزی درمنطقه با حذف متحدینش. اما آنها بدانند هر روز در ظلمات بیشتری فرو خواهند رفت و روزی خواهد رسید که با ذلت و سرافکندگی دربرابر آزادی خواهان جهان خم و نابود خواهند شد.

همانطورکه درقانون اساسی و دستورات دین اسلام آمده است مسلمانان دربرابرکافران سخت هستند واین یک اصل است که هیچگاه تغییر نخواهدکرد چرا که در تاریخ همیشه دو جبهه حق و باطل وجود داشته است ودرنهایت حق پیروزاست. ما بارهبری آن امام فرزانه وطبق دین مان ازمستضعفان و مظلومان جهان دفاع خواهیم کرد و در برابر ابرقدرتهای جهان خواهیم ایستاد. همانطورکه درقرآن آمده است آنها تا ما را ازدینمان بازگردانندآرام نخواهند نشست بنابراین جدال ادامه خواهد داشت.

نامه ی مهم رهبری درباره ی برجام دارای نکات مهمی بود که نمی توان و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم. نمی دانیم آیا تصمیم بر جدا کردن سانتریفیوژهایی که آقای صالحی گفتند روند جدا کردن آن شروع شده با بخش اول این نامه که فرمودند: «لازم است تضمین‌های قوی و كافی برای جلوگیری از تخلف طرف‌های مقابل، تدارك شود، كه از جمله‌ی آن اعلام كتبی رئیس‌جمهور امریكــا و اتحادیه‌ی اروپا مبنی بر لغو تحریم‌ها است.» متضاد نیست و چه توجیهی برای آن دارند؟ سوالی که اینجاست این است که دقیقا چه زمانی تحریم ها برداشته خواهد شد؟

فساد اقتصادی گسترده در کشور، باعث ناامیدی بسیاری از مردمان این مرز و بوم شده است. برای مبارزه با این امر باید تمام ذهن مسئولان بر روی این قضیه متمرکز باشد. زیرا یکی از مشکلات اقتصاد دولتی، فساد اقتصادی و بازدهی پایین اقتصاد است که برای حل این مشکلات هنوز در کشور عزم جدی وجود ندارد. آیا وقت آن نرسیده است که به پرونده کرسنت رسیدگی شود؟

و کاش چرخ مملکت بچرخد که دیگر زمان آن است که آقای روحانی و مجموعه ی دولت به قول های خودشان عمل کنند که دوران تحریم و گره زدن تمام مشکلات ریز و درشت کشور به آن با توجه به گفته های خودشان دیگر تمام شده است . وقت، وقت عمل است و با اهمال کاری در این زمینه آسیب های دوچندانی خواهیم داشت.

والسلام علیکم

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار