مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. آبان 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 16189
نشست هم اندیشی استادان و موضوع استکبار ستیزی باحضور سردار ابو حمزه فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای دانشجو،حجت الاسلام خوش باور مسول دفتر نهاد رهبری دراین نشست عنوان داشت:حماسه ای که در سال 58 منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد امام راحل از  این حماسه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره)فرمودند تا زمانیکه این روند آمریکا که سیاست دخالت در امور دیگر کشورها است ادامه داشته باشد به عنوان شیطان بزرگ خواهد ماند و افتخار ما اینست که در مقابل این شیطان بزرگ ایستاده ایم.

 حجت الاسلام خوش باور گفت:جنایات امریک در منطقه بر همگان مشهود است واین سیاست اشتباه امریکا باعث شده تا نظام اسلامی ایران این روند استکبار ستیزی را ادامه دهد.

سردار ابو حمزه فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان  در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم بخصوص یاد شهید سرلشگر حاج حسین همدانی گفت:روز سیزده آبان مصادف است با تبعید امام (ره) ،تسخیر لانه جاسوسی وروز استکبار ستیزی است.

وی با بیان این سوال که تقابل جدی نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا حال چه بوده است بیان داشت:ما وقتی بررسی می کنیم فرایند تقابل نظام با استکبار بر می گردد به فکر واندیشه ومشکل ما مبنایی و ریشه ای است.

فرمانده سپاه همدان بااشاره ابه اینکه در تقابل با آمریکا،ما به دنبال اسلام ناب هستیم اسلامی که بر مبنای عقلانیت،معنویت وعدالت استوار است اما غرب به دنبال پیاده سازی لیبرال سرمایه داری است که اصول آن برقدرت،ثروت ولذت گرایی بنیان است.

سردار ابو حمزه با بیان اینکه نظام اسلامی که بر خواسته از دستورات قرآن واهل بیت(ع) است با نظام لیبرال سرمایه داری هرگز نمی تواند در کنار هم قرار گیرد تصریح کرد:اگر این تقابل زمانی بخواهد کنار گذاشته شود باید یکی از طرفین از موضع اصولی خود کوتاه آمده ودر فکر واندیشه دیگری حضم شود والا این تقابل همیشگی است.

وی با بیان اینکه منظور از اسلام ،اسلام علوی وناب است نه اسلامی که شیعه آن از لندن وسنی آن از تفکرات سازمان سیا ارتزاق می کند.

در ادامه نشست استادان دانشگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند که فرماندهی سپاه به سوالهای اساتید پاسخ دادند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار