مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. فروردين 1396 - 21:45   |   کد مطلب: 20151
درحالی امروز فرودگاه سمنان با ورود هواپیمای حامل رئیس جمهور به بهره برداری رسید که بخش هایی از آن تکمیل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از مرآت،  فرودگاه ناتمام سمنان که روز قبل مسئولان مربوطه در دقایق نود برای آماده سازی آن به تکاکپو افتاده بودند امروز با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

درحالی فرودگاه سمنان به بهره برداری رسید که بخش هایی از آن تکمیل نشده است که در همین خصوص روزگذشته خبری با تیتر "وضعیت فرودگاه سمنان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان +تصاویر" منتشر شد.

قرار بود این فرودگاه قبل از سال 96 به بهره برداری برسد اما با توجه به عدم تکمیل بخش های مختلف آن، افتتاح این پروژه به زمان دیگری موکول شد که امروز فاز نخست طرح بهسازی و توسعه فرودگاه سمنان، با حضور روحانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بیش از 325 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین به‌منظور نشست‌وبرخاست هواپیماهای پهن‌پیکر باندی در ابعاد 3800 در 45 مترمربع به همراه 2 شولدر 7.5 متری و 2 استرپاپ 45 متری در این فرودگاه ایجادشده است و پرواز هواپیماهای مسافربری و مسافرت مردم با هواپیما در این فرودگام میسر نیست و در گام بعدی اجرایی خواهد شد.

رییس جمهور و هیئت همراه  قرار است در این سفر 18 پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در حوزه های راه سازی، فرودگاهی، مسکن مهر، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مالیاتی، کشاورزی، صنعتی و امدادونجات را افتتاح کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار