مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. فروردين 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 20176
رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص شائبه تبلیغش برای رئیس جمهور گفت: لطفا با طرح این سوال برای افکار عمومی شبهه ایجاد نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه سفر رئیس جمهور به سمنان در گفتگوی اختصاصی با مرآت اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات نیز مانند دو انتخابات دیگر نظیر طراحی تعرفه، مهر و صندوق عملیاتی شده است و در حال ارسال به مراکز استانها است.

وی از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در روزهای گذشته خبر داد و افزود: منتظریم تا در روز سه شنبه 22 فروردین همزمان با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (ع) ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری را با دستور وزیر کشور آغاز کنیم که این ثبت نام تا 5 روز ادامه خواهد داشت.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا همراهی وی با رئیس جمهور در سفرهای استانی شائبه ساز نیست تصریح کرد: وقتی هنوز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری آغاز نشده است و از طرفی وقتی خود رئیس جمهور یا سایر نامزدها برای سفر منع قانونی ندارند سفر بنده به هیچ وجه نمی تواند انتخاباتی تلقی شود لذا این سوال  را خارج از محدوده می دانم.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: لطفا با طرح این سوال برای افکار عمومی شبهه ایجاد نکنید.

مسئول برگزاری انتخابات پرچمدار سفرهای استانی رئیس جمهور

علی اصغر احمدی که به عنوان قائم مقام کاروان تدبیر و امید، روحانی را در سفرهای استانی همراهی می کند دی ماه سال گذشته با حکم وزیر کشور به سمت ریاست ستاد انتخابات کشور منصوب شده بود.

فارغ از اینکه همراهی رئیس ستاد انتخابات کشور با حسن روحانی در سفرهای استانی به فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ممکن است شائبه تبلیغ وی به نفع رئیس جمهور را در اذهان عمومی ایجاد کند، این سوال همچنان پابرجاست که در شرایطی که مجلس شورای اسلامی بسیاری از شخصیتها را بخاطر دوشغله بودن از فعالیت بازداشته است علی اصغر احمدی که همزمان معاونت هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور، قائم مقام ستاد کاروان تدبیر و امید و نیز رئیس ستاد انتخابات کشور را برعهده دارد چرا و چگونه از این قانون مستثنی شده است؟

گفتنی است احمدی که به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور فعالیت می کند، معاونت محمد شریعتمداری را در معاونت اجرایی رئیس جمهور برعهده دارد که خود وی نیز در روزهای اخیر به ریاست ستاد انتخابات روحانی منصوب شده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار