مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. خرداد 1396 - 20:38   |   کد مطلب: 20949
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی نشان می‌دهد خودروهای پر تیراژ مانند پراید، تیبا ۲، سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ همچنان با کمترین کیفیت تولید می‌شود و این خودروها فقط یک سطح از ۵ سطح کیفیت را کسب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ در اردیبهشت امسال 64 هزار و 219 دستگاه خودرو در کشور تولید شد که 99 درصد این تولید به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروها گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولید کشور در این ماه شامل 42 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگین است.

گروه سبک:

بخش وانت: در این بخش تمام خودروها با اخذ یک ستاره کیفی پایین ترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش سواری: در این بخش در سطح قیمتی 1 خودروها نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 2 خودروها هیوندا i20 و کیا سراتو در سطح قیمتی 3 خودرو هیوندا i10 و در سطح قیمتی 4 خودروهای رنو ساندرو، تندر 90 اتوماتیک و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

گروه سنگین:

بخش باری: در این بخش خودروهای کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش مسافری: در این بخش خودرویی در این ماه تولید نشده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار