مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. آبان 1397 - 15:11   |   کد مطلب: 23371
همزمان با آغاز هفته بسیج و در اولین روز از این هفته پیشکسوتان و فرماندهان سابق شهرستان اسدآباد و راویان دفاع مقدس استان همدان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه اسدآباد گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،در گردهمایی پیشکسوتان و فرماندهان سابق شهرستان اسدآباد و راویان دفاع مقدس استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای این نهاد مردمی، اظهار کرد: بسیج یکی از یادگاران انقلاب اسلامی است که در سال ۵۸ به‌ فرمان امام شکل گرفت.

حسن مرادی تداوم انقلاب اسلامی را با وجود بسیج دانست و گفت: نقش بسیج در اجرای کارهای عمرانی و فرهنگی یک سرآمد است و بسیج خدمات مناسبی در عرصه‌های مختلف ارائه کرده است.

وی بسیج را الگویی مهم در انقلاب اسلامی دانست و به خدمات مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان نیز با بیان اینکه در سطح کشور ۶ هزار شهید بسیجی تقدیم انقلاب شده است، اظهار کرد: بسیج درواقع همان مردم هستند که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

سردار رضا میرزایی با اشاره به شکل‌گیری بسیج گفت: امام راحل عمق انقلاب ‌را می‌دید و از همان ابتدای انقلاب وجود دشمن را احساس کرده و بسیج را جلودار در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دانست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا همیشگی است و برخی می‌گویند چرا دشمنی را تمام نمی‌کنید، که باید گفت دعوای ما با آمریکا بر سر این است که آن‌ها دست از سر ما برنمی‌دارند.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه وجود موشک و انرژی هسته‌ای ایران برای آمریکا بهانه است، افزود: آنها به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و در این راستا طرح‌های زنجیره‌ای از جمله برجام را به راه انداخته‌اند؛ البته مذاکره و برجام یک بازی است.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای گفت: امروز همه رسانه‌های ضدانقلاب یکپارچه‌ شده که از راه نفوذ داخلی، بین مردم دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند.

سردار میرزایی گفت: تجربه نشان داده که آمریکا مستقیم وارد جنگ با ایران نخواهد شد بلکه سعی می‌کند با نفوذ در داخل و ایجاد اختلاف ،اغتشاش و جنگ داخلی جای پای خود را محکم و نظام را در دست بگیرد.

وی با اشاره به خدمات بسیج تصرح کرد: در جنگ هشت‌ ساله عراق علیه ایران بسیج اداره‌کننده جنگ بود و امروز هم در خط مقدم جنگ نرم رسانه‌ای و اقتصادی فعالیت می‌کند.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: اگر دولتمردان ما همانند بسیجیان عمل می‌کردند امروز مشکلی نداشتیم.

وی حضور بسیج را در پایگاه‌های مقاومت موجب امنیت دانست و گفت: اگر الگوی بسیج نبود امروز جنگی که در برخی از مناطق مانند سوریه برپاست در تهران و دیگر شهرهای ایران رخ می‌داد.

سردار میرزایی خطاب به پیشکسوتان و بازنشستگان در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در سپاه و بسیج بازنشستگی نداریم و باید با به‌روز شدن اطلاعات به‌عنوان راوی دفاع مقدس نسل جدید را با اهداف دشمن آشنا کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار