مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1397 - 20:25   |   کد مطلب: 23789
استان همدان امروز خروشید تا تولد 40 سالگی انقلاب را در زیر بارش برف با شکوه تمام برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،استان همدان امروز خروشید  تا تولد 40 سالگی انقلاب را در زیر بارش برف با شکوه تمام برگزار کند.

امروز مردم قهرمان نهاوند در چهلمین فجر انقلاب با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم نهاوند امروز هم‌زمان با سراسر کشور حماسه‌ای دیگر از شکوه حضور را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و بارش برف و سرمای هوا هم نتوانست جلوی حضور پرشور مردم نهاوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را بگیرد.

مردم انقلابی نهاوند که در آبان ماه سال 57 برای اولین بار در کشور مجسمه شاه ملعون را به زیر کشیدند امروز در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود بار دیگر پایبندی به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را به همگان نشان دادند.

راهپیمایی 22 بهمن در نهاوند از مقابل مسجد جوانان نهاوند آغاز شد و میدان امام خمینی (ره) میعادگاه عاشقانی بود که تهدیدهای دشمنان را به سخره گرفته بودند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

شعارهای "مرگ بر آمریکا " نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی و حضور گسترده شیرزنان نهاوندی که همپای مردان در مراسم شرکت کردند از جمله نکات قابل‌توجه راهپیمایی امروز بودند.

حمل پلاکاردها و دست‌نوشته‌ها توسط جوانان انقلابی و آدمک‌های سردمداران استکبار جهانی از دیگر نکات قابل اشاره راهپیمایی امروز در نهاوند بود.

علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان و چندین روستای نهاوند مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد و مردم این بخش‌ها نیز تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند.

 

 

در اسدآباد نیز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی، متدین و همیشه در صحنه اسدآباد با حضور باشکوه، بابصیرت، متحد و متعهد خود در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال ۴۰ سال اقتدار و آزادی خود را جشن گرفتند.

امروز در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۷ همزمان با آغاز 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهید پرور، انقلابی و متدین اسدآباد با تجمع در مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای (دفتر امام جمعه) مسیر خیابان امام(ره)، میدان امام (ره)، خیابان فرهنگ تا میدان غدیر را ثابت دم و با غرور راهپیمایی کردند.

امروز  اگرچه باران رحمت الهی می بارید اما همه آمده بودند تا یکبار دیگر میثاق دوباره با آرمان انقلاب و رهبر انقلاب ببندند.

امروز از پیر و جوان، خرد و کلان، کودک و نوجوان، زن و مرد، دانش‌آموز و دانشجو‌، مسئول و غیر مسئول، اداری و غیر اداری آمده بودند تا 40 سالگی انقلاب را در خیابان‌ها شهر جشن بگیرند.

دراین راهپیمایی هرکس خود را به نوعی در زیرباران رحمت الهی به خیابان‌های اصلی شهر رسانده بود و کودکان و نوجوانان آدمک‌ ترامپ، پرچم ایران دست‌نوشته‌های از مرگ بر آمریکا و اسرائیل در دست داشتند.

مردم مسیر مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا میدان غدیر را با شعارهای کوبنده مرگ بر ترامپ، مرگ بر امریکا، مرگ بر ترامپ بی‌خاصیت، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، راهپیمایی کردند.

 

 

و در شهر رزن راهپیمایی ۲۲بهمن ماه سال ۹۷ با بارش زیبای برف، بار دیگر صحنه‌هایی از عشق و دلدادگی مردمان ولایت‌مدار شهرستان عالم‌پرور رزن را آفرید.

این راهپیمایی که در زیر بارش سنگین برف برگزار شد با حضور شخصیت‌ها، جریان‌ها و نخبگان و مسؤولان شهرستان با شکوهتر از سال‌های قبل به کوری چشم دشمنان برگزار شد.

حضور کودکان و دهه‌های هشتادی و نودی در میان جمعیت بر این شکوه افزوده بود.

 

و اما در شهر بهار فریاد مرگ بر امریکا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر طنین‌انداز شد و مردم شهر بهار امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب زیر بارش برف به خیابان آمده و با شعار مرگ بر آمریکا، وحدت و یکدلی خود را به رخ تمام مردم جهان کشیدند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار