مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. فروردين 1394 - 1:23   |   کد مطلب: 15073
فریادرس در گفتگو با «صدای دانشجو»:
آمریکا کشوری نیست که به تعهداتش عمل کند
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: تجربه تاریخی نشان داده آمریکا کشوری نیست که به تعهداتش عمل کند این را در مذاکرات الجزایر با کشور ما و مذاکرات ویتنام نشان داده است.
آمریکا

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو ضمن تشکر از زحمات دولت گفت: مذاکرات لوزان بعد از مذاکرات جنگ جهانی دوم فشرده ترین و طولانی ترین مذاکرات جهان می باشد که این همت و عزم دولت برای حل مشکل هسته ای را نشان می دهد و ما هم بنا به فرموده ی رهبری از دولت حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: راهبرد دولت به مذاکرات نباید فقط برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشد حتی اگر بهترین توافق هم حاصل شود اما نگاه دولت اصلاح نشود مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود، حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که بر مبنای تولید است حل می شود، راه حل مشکلات از درون است نه بیرون.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان این که ما در چهارچوب کلی از مذاکرات حمایت می کنیم گفت: جنبش دانشجویی اشکالات مذاکرات را بیان می کند تا هدف نهایی که رشد اقتصادی کشور است محیا شود، مذاکرات و توافق خوب مکمل اقتصاد مقاومتی است.

فریادرس افزود: تجربه تاریخی نشان داده آمریکا کشوری نیست که به تعهداتش عمل کند این را در مذاکرات الجزایر با کشور ما و مذاکرات ویتنام نشان داده است.

فریادرس در پایان خاطرنشان کرد: تناقض های این بیانیه هم باید حل شود به طور مثال آقای روحانی می گوید فردای توافق تحریم ها لغو می شود اما اوباما از تعلیق تدریجی تحریم ها سخن می گوید، نحوه برداشتن تحرین ها از سوی غرب نامشخص است اما امتیازاتی که از سوی ما داده شده است بسیار واضح می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار