مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. تير 1394 - 22:15   |   کد مطلب: 15294
یک استاد دانشگاه گفت: حفظ شتاب علمی، که مد نظر حضرت امام خامنه ای عزیز است، ضرورتی بسیار اساسی برای کشور است.
دانشگاه

به گزارش صدای دانشجو، حجت السلام حسین محمدی یکی از اساتید دانشگاه فرهنگ و هنر همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و هیئت های علمی دانشگاه، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى)، "حفظ شتاب علمی کشور" را ضرورتی بسیار اساسی خوانده‌اند و تحقق اهداف و رسالت تاریخی جمهوری اسلامی را نیازمند متوقف نشدن حرکت پرشتاب علمی کشور و بوجود نیامدن سکته، وقفه یا تردید و تنبلی دانسته‌اند.

وی گفت: توقف رشد علمی کشور با توجه به سبقت  کشورها به کسب جایگاه بالاتر رتبه‌های علمی در جهان، برای رسیدن ایران به اهداف سیاسی و اقتصادی خود بسیار زیان بار و غیرقابل جبران است.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: اساتید، نخبگان علمی و دانشجویان باید با بالابردن شتاب علمی حال حاضر، خود را بیش از پیش به خطوط مقدم علمی جهان نزدیک کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی حال حاضر دانشگاه در بحث علمی کمبود بودجه است که این مهم باید از طرف دولت هرچه سریعتر رفع گردد.

محمدی گفت: مسئولان امر بدانند که اگر دانشگاه و پیشرفت علمی کشور آسیب ببیند کشور نیز از این آسیب علمی در امان نخواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار