مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. دى 1394 - 7:56   |   کد مطلب: 16575
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های ملایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد.

به گزارش صدای دانشجو متن بیانیه به شرح زیر است.

((بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت)) 

هر روز که می گذرد زخمی تازه بر پیکره جهان اسلام وارد می آید .

یک روز این زخم به بهانه های واهی بین المللی و حمله به کشور های مسلمان است و روز دیگر به بهانه دموکراسی و مبارزه با تروریسم .

جالب اینجاست که تمامی این نبرد های همه جانبه چند وجه مشترک دارند و یکی از مهم ترین آنها وصل آنها به رژیم فاقد صفات انسانیت آل سعود است .

دیروز بار دیگر فرزند منحوس رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن شیخ نمر و تعداد دیگری از انقلابیون عربستان تجدید عهدی دوباره با آرمانهای رژیم صهیونیستی و جهان استکبار نمود و این جریانی بود در ادامه شهادت سمیر قنطارها,سردارهمدانی ها,و تعرض به زکزاکی ها و ریختن دریای  بمب بر سر ملت های مظلوم منطقه .

و جالب این جاست که دنیای به ظاهر پایبند دموکراسی غربی که برای معدوم شدن افرادی که به جرم تجاوز به عفت و چندین فقره جنایت و قتل صدای وامصیبتشان  گوش عالم را کر می کند  در لانه سکوت خزیده اند و دم بر نمی آورند و حتی برای این شهدای معصوم نه شمعی روشن می کنند و نه دسته گلی نثار.اگر دیروز از طرف دستگاه دیپلماسی درخصوص شهادت زائرانمان در منا موضعی مقتدرانه اتخاذ شده بود امروز شاهد تهدید دیپلماسی دولت ایران از سوی دولت سعودی نبودیم.

ما دانشجویان دانشگاه های شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نمر و همرزمان شهیدش در سراسر جهان از  دستگاه دیپلماسی و شخص ریاست محترم جمهور می خواهیم که با اتخاذ مقتدرانه در خصوص این مسئله و سایر مسائل بین المللی اقتدار سیاسی نظام اسلامی را حفظ نمایند .

 

شورای تبیین مواضع بسییج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/ح/م/د

دیدگاه شما

آخرین اخبار