مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. دى 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 16591
معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان:
مجامع بین المللی نسبت به شهادت شیخ نمر واکنش نشان دهند
معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان گفت: جهان اسلام و همه دنیا نسبت به شهادت شیخ نمر احساس مسئولیت کنند و برخورد قاطع و جدی در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم ال سعود نشان دهند.

آزاده شادکام در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو با اشاره به جنایت آل سعود در فاجعه منا و جریحه دار کردن قلب هزاران مسلمان در جهان اظهار کرد: رژیم آل سعود در مقابل سکوت جوامع جهانی در حال جنگ افکنی و خونریزی در سطح خاورمیانه می باشد

معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان گفت: متاسفانه مجدد، در سایه سکوت معنادار جامعه بین الملل و مدعیان آزادی و دموکراسی و حمایت همه جانبه آنان از رژیم سعودی شاهد به شهادت رساندن عالم مجاهد شیخ نمر می باشیم.

شادکام گفت: شهادت شیخ نمر به‌خوبی نشان داد که نظام استکباری تا چه اندازه از اندیشه و تفکر ناب اسلامی هراس دارند و جهت حذف آنان دست به کشتار آن ها می زند.

معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان با بیان سیاست های تبعیض آمیزی رژیم آل سعود گفت:شیخ نمر از منتقدین سیاست های این رژیم بود  و آل سعود توان شنیدن صدای حق طلبی شیخ نمر را نداشت و ایشان را به شهادت رساندند.

شادکام  شهادت شیخ نمر را باعث روشن تر شدن راه بیداری اسلامی دانست و افزود: هر چه این شهادت ها بیشتر شود عظمت راه بیداری اسلامی و نهضت اسلامی بیشتر خواهد شد .

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: به امید خدا خون به ناحق ریخته شده این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاست مداران سعودی را خواهد گرفت

معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان گفت: انتظار می رود جهان اسلام و همه دنیا نسبت به شهادت شیخ نمر احساس مسئولیت کنند و برخورد قاطع و جدی در مقابل جنایات صورت گرفته داشته باشند

وی در پایان گفت:خواهران دانشجوی بسیجی سراسر استان همدان ضمن محکوم کردن این اقدام آل سعود از مجامع حقوق بشر ، سازمان کنفرانس اسلامی و دستگاه های دیپلماسی خواهان برخورد جدی می باشند.

انتهای پیام/ح/ج/ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار