مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. دى 1394 - 8:22   |   کد مطلب: 16577
مسئول معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان:
شهادت شیخ نمر، نشانده ضعف رژیم آل سعود است
معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان گفت: قتل و عام های رژیم آل سعود، در سطح منطقه نشاندهنده تزلزل و فروپاشی این رژیم قبیح و ظالم می باشد.

 علی طاهری در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر اولین و آخرین جنایت عربستان نیست و این جنایت ها همچنان ادامه دارد و این خون های به ناحق ریخته شده زمینه ای برای سقوط رژیم آل سعود خواهد شد.

مسئول معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان گفت: رژیم آل سعود نوکر شیطان بزرگ، آمریکا است و در حقیقت جنایت هایش در سطح جهان برای راضی کردن اربابان خود است.

وی با اشاره به فعالیت های شیخ نمر در عربستان گفت: شیخ نمر بارها از سال 2006 به جرم ، تلاش برای به رسمیت شناختن شیعیان در عربستان دستگیر شد.

طاهری ادامه داد: در شهرهای شیعه نشین عربستان از جمله قطیف، از انجام مراسمات مذهبی شیعیان خودداری می شد و ظلم فراوانی به شیعیان وارد می شد.

وی گفت: شیخ نمر نسبت به حرکات تبعیض آمیز عربستان بر علیه شیعیان اعتراض داشتند و رژیم آل سعود توان تحمل این انتقادها را نداشت و به دستور اربابان خود تصمیم به شهادت رساندن ایشان گرفتند.

استاد دانشگاه  با اشاره به قتل و عام های رژیم آل سعود در سطح منطقه گفت: این قتل و عام ها بازتاب شکست های عربستان در سطح منطقه هست.

طاهری افزود:  عربستان با حمله  های نظامی در سطح منطقه به دنبال ایجاد ردپاهایی در سطح جهان بود که منجر به نفرت  آن در اذهان عمومی شد.

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان در پایان گفت: این قتل و عام ها در سطح منطقه، نشاندهنده تزلزل و فروپاشی این رژیم قبیح و ظالم  می باشد.

انتهای پیام/ح/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار