مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. دى 1394 - 7:59   |   کد مطلب: 16576
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان شهادت شیخ نمر را تقویت کننده وحدت اسلامی دانست.

ﻣﯿﻼﺩ مرادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان در گفتگو با صدای دانشجو گفت: ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت عالم بزرگ شیعیان عربستان شیخ نمر به حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) با شنیدن خبر ناگوار شهادت عالم دینی شیخ نمر توسط رژیم فاسد آل سعود طبق گفته ی حضرت امام خمینی(ره ) که فرمودند: بکشید ما را امت ما بیدارتر میشود.  موج جدیدی از بیداری اسلامی در بین امت اسلامی ایجاد شد.
میلاد مرادی گفت: با توجه به اقدام رژیم منحوس آل سعود در پی به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر این رژیم فاسد باید بداند که جنایات خود را در دید همگان به اوج رسانده، رژیمی که خاستگاه مالی ،فکری،لجستیکی گروه های تفکیری همچون داعش می باشد.
     وی اشاره کرد: مگرنمی دانستند با امضای حکم اعدام شهید نمر مهر تایید بر پایان عمر آل سعود می زنند ؟ مگر تاریخ را مطالعه نکرده اند و یا از آن درس نگرفته اند ،کجایند صدامیان؟ عاقبت آن ها را فراموش کرده اند ؟
وی در خصوص شیخ النمر و عواقب اعدام او گفت: امت اسلامی و دوستداران انقلاب شاهد بودند که شیخ نمر به دنبال معرفی شمر زمان و اعمال ناشایست آن که به اسم اسلام رقم میخورد بود، پس این رژیم علاوه بر مشکلات داخلی موجود با به شهادت رساندن عالم شیعیان عربستان شیخ نمر باعث ایجاد چالش های بزرگی ، همچون خشم جهان اسلام در سطح منطقه و بین المللی خواهد شد و نیز بداند که شهادت شیخ نمر ریشه وحدت اسلامی بین امت مسلمان جهان را قوی تر از سابق خواهد کرد.
وی در خصوص عملکرد آل سعود گفت: درضمن اتفافات اخیر که رژیم  فاسد آل سعود در آن ها نقش به سزایی داشته از جمله : فاجعه منا در حج تمتع امسال، جنگ با مسلمانان مظلوم یمن، حمایت از گروه های تکفیری و در آخر شهادت عالم بزرگوار شیخ نمر نشانگر آن است که دیگر این رژیم منحوس لایق داشتن افتخار خادمی حرمین شریف را ندارد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار